Implementacija IN2 TMA aplikacije u Atlantic Grupi

Track

Best Practicies & Success Stories

Datum i vrijeme

petak, 19. listopad 2018., 11:20

Dvorana

Dvorana C

Trajanje

45'

Poslovni problem i cilj projektaU Atlantic Tradeu postojala je jasna potreba za unapređenjem informatizacije poslovnih procesa vezanih uz upravljanje, nadzor i provođenje marketinških aktivnosti između voditelja programa (Brand Manager) i principala s jedne strane i voditelja ključnih kupaca (Key Accont Manager) i krajnjih kupca Atlantic Trade-a s druge strane. U vrijeme pokretanja inicijative, razmjena informacija o marketinškim aktivnostima, budžetima i poduzetim akcijama unaprjeđenja prodaje bila je realizirana s nekoliko desetaka Excel datoteka, što se pokazalo da nije rješenje koje bi zadovoljilo sve kompleksnije zahtjeve i potrebe korisnika. Cilj projekta je stoga bio implementirati adekvatan alat za transparentno upravljanje trade marketing aktivnostima kod kupaca uz adekvatno praćenje troškova i supporta (prihoda) principala (dobavljača).Opis rješenjaZa rješenje koje odgovara postavljenim zahtjevima i obimu poslovanja odabrano je posebno rješenje za planiranje i kontrolu poslovanja: IN2 TMA aplikacija za upravljanje marketinškim budžetima i aktivnostima u prodaji.TMA aplikacija kao softversko rješenje implementirano je u Atlantic Grupi u okviru šireg projekta pod nazivom Marketing expenses management. Implementirano rješenje TMA aplikacije obuhvaća puno veći segment poslovanja od inicijalno postavljenih ciljeva, te je omogućila provođenje marketinških aktivnosti od prijedloga do realizacije na prodajnom mjestu kupca. Informacije o brendovima, kupcima, proizvodima, akcijama, vozilima, Brand Managerima i Managerima za ključne korisnike (KAM-ovi) IN2 TMA automatski preuzima iz baze podataka informacijskog sustava distribucijske tvrtke. Aktivnosti se u bazu unose ručno ili učitavanjem podataka iz Excela. Pregled troškova aktivnosti po kupcima i brandovima dostupan je u svakom trenutku. S druge strane, bilježe se i informacije o isporukama, čime se omogućuje praćenje stvarnih učinaka realiziranih marketinških akcija. U aplikaciju IN2TMA ugrađen je napredni sustav planiranja i izvještavanja. Ovo rješenje omogućava prognoziranje prodaje na temelju poduzetih marketinških/prodajnih aktivnosti i isporučenih količina te u velikoj mjeri automatizira proces upravljanja zalihama. Sustav omogućava pregled (filtriranje) aktivnosti po artiklu, kupcu i brandu u određenom periodu i automatski generira tri izvještaja: uspoređivanje plana, marketinških aktivnosti i stvarne realizacije, upravljanje marketinškim aktivnostima (statusi marketinških aktivnosti, razni pogledi na aktivnosti) te upravljanje zadacima. Bez obzira na to gdje se nalazili, svim sudionicima procesa osigurana je podrška. Također, korisnik u svakom trenutku ima pristup ažurnim podacima. Rješenje osigurava:- upravljanje trade marketing aktivnostima u stvarnom vremenu, od prijedloga Marketing odjela do potvrde odjela Key account mangmenta- praćenje od potvrde trade marketing aktivnosti iz koje se kreiraju prodajne aktivnosti i zadaci prodajnoj sili na terenu za realizaciju na prodajnom mjestu- pokretanje procedura za kreiranje i knjiženje računovodstvenih dokumenata i transakcija sa ciljem pravovremene rezervacije i knjiženja troškova te konačno zatvaranje sa ulaznim fakturama kupaca.TMA aplikacija omogućila je kroz jedno sučelje povezivanje ključnih sustava Atlantic Trade-a: SAP-a i Aplikacije za mobilnu prodaju u stvarnom vremenu.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Općenito
Poželjno iskustvo slušatelja: Bez iskustva (1 g. i manje)
Poželjna funkcija slušatelja: svi

O predavaču

Najbolji pokrovitelj

Bolji pokrovitelj

Medijski pokrovitelj

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG 2018 objavljujemo na Twitteru!

Prati nas na Facebooku